Vis min kurv
Kurv
 
0

Din kurv er tom



Ofte stillede spørgsmål

Værd at vide

Her finder du svar på et udpluk af de spørgsmål, der kan opstå når du ønsker at handle på juna.dk.

Hvis du ikke kan finde svar på lige præcis det du ønsker at vide, så er du velkommen til at kontakte kundeservice på:

Kundeservice kan kontaktes på:

Email: webshop@juna.dk
Telefon: +45 45 17 37 01

Telefonerne er åbne 8.30-16.30 på alle hverdage. E-mails besvares løbende.

Find svar på dine spørgsmål her:

»   Om fragt og levering
»   Om betaling
»   Om retur og fortrydelse
»   Om reklamation
»   Generelt  

OM FRAGT OG LEVERING

Hvad koster levering?

Vi betaler fragten, så den koster ikke dig noget.

Hvad koster returnering hvis jeg har fortrudt mit køb?

Det koster ikke noget – vi betaler også for returfragten. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde retursedlen, du modtog sammen med dine varer og bruge den vedlagte returlabel.

Kan jeg selv afhente mine varer på jeres lager eller kontor?

Nej, vi tager ikke i mod personlige henvendelser vedrørende ordrer fra webshoppen på vores lager. På vores kontor har vi ikke et varelager, og kan derfor ikke servicere vareudlevering herfra.

Hvem afsendes mine varer med?

Vi bruger pakkepost fra PostNord til levering af ordrer fra webshoppen. På denne måde er forsendelsen forsikret, og vi kan følge den via Track & Trace.

Kan jeg spore forsendelsen af min ordre?

Vi har Track & Trace oplysningerne på din forsendelse, så vi kan spore den. Kontakt kundeservice, hvis din forsendelse mod forventning bliver forsinket.

Hvor lang tid går det før jeg modtager min ordre?

Leveringstiden med PostNord er på 1-2 hverdage. Du modtager en leveringsbekræftelse med et track&trace nummer, når din ordre er afsendt, så du kan følge forsendelsen.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når postbuddet kommer med min pakke?

Postbuddet lægger en fragtseddel i din postkasse med informationer om, hvor og hvornår du kan afhente din pakke. Hvis du er tilmeldt PostDanmarks ModtagerFlex-ordning stiller de pakken i henhold til aftale.

Kan jeg få postbuddet til at lægge min forsendelse i garagen?

Du kan lave en aftale hos PostNord, der hedder ”ModtagerFlex”. Det betyder, at postbuddet må stille dine pakker i garagen, skuret eller andre steder, hvis du ikke er hjemme. Vær opmærksom på, at du selv hæfter for pakken, hvis den bliver væk.

Leverer I til andre lande end Danmark?

Vi har desværre ikke har mulighed for at tilbyde levering til en udenlandsk adresse. Vi leverer kun i Danmark, og sender ikke til Færøerne og Grønland.

Vi beder dig derfor rette henvendelse hos en forhandler i dit eget land, hvis du ønsker at købe Juna varer i udlandet. Du kan bruge ”Find forhandler” søgning på vores norske, svenske, tyske eller internationale sider. Du finder siderne her på sidens øverste venstre hjørne.

» TIL TOPPEN AF SIDEN

OM BETALING

Er det sikkert at handle på www.juna.dk?

Ja. www.junal.dk overholder ”Loven om Visse Betalingsmidler”. Det betyder blandt andet, at de kortoplysninger, du indtaster på betalingssiden ved køb, sker på en sikker krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Denne kryptering sikrer, at det udelukkende er Nets (tidligere PBS), der har adgang til dine betalingsoplysninger.

Hvad koster det at handle med kreditkort på www.juna.dk?

Det koster kun det dine varer koster, og et eventuelt fragtgebyr. Vi betaler de kortgebyrer, der er på transaktionen.

Kan jeg betale via bankoverførsel?

Hos www.juna.dk kan du betale med følgende kort: Dankort, VISA/Dankort, MobilePay, Mastercard, Maestro, Visa, VisaElectron, American Express og JCB. Det er ikke muligt at foretage køb via bankoverførsel. Vi tager ikke gebyr, når du betaler med kontokort.

Hvornår bliver pengene for mit køb på www.juna.dk trukket fra min konto?

Betalingen for dit køb bliver først trukket fra din konto, når varerne er sendt til dig fra lageret.

Hvornår får jeg pengene tilbage, hvis jeg har returneret en vare?

Når vi har modtaget varen på returlageret og godkendt returneringen, overfører vi købsbeløbet til det kreditkort, du har købt varerne med. Vi refunderer beløbet hurtigst muligt, og senest 14 dage efter, at vi har modtaget returvaren.

» TIL TOPPEN AF SIDEN

OM FORTRYDELSE OG RETURNERING AF VARER

Kan jeg ændre/annullere min bestilling?

Når en bestilling er godkendt og sendt videre til Rosendahl Design Group A/S, kan der ikke længere rettes i bestillingen.

Du kan ikke fortryde købet ved at afvise at modtage forsendelsen ved levering. 

Hvis jeg har fortrudt hele eller dele af de varer, jeg har købt, kan jeg så sende dem tilbage og få pengene igen?

Vi giver 30 dages fuld returret på alle varer, der er købt i webshoppen. Se vores handelsbetingelser her.

Vi betaler oveni købet for returneringen forudsat du benytter den returlabel, der fulgte med pakken.

Det eneste du skal gøre er at pakke varerne forsvarligt ned igen, udfylde og vedlægge den medsendte returseddel og klistre den medsendte returlabel på pakken. Bemærk at vi ikke refunderer andre former for porto.
Se mere om retur her.

Når vi har behandlet din returnering, modtager du en mail fra os. Hvis returnering godkendes, fører vi pengene tilbage til det kontokort, du brugte til at betale købet med.

Kan jeg ombytte én vare til en anden?

Nej, desværre foretager vi ikke ombytninger. Hvis du ønsker en anden vare end den du har købt, skal du sende den retur, og bestille en ny her i shoppen. Vi betaler returportoen, hvis du benytter returlabelen, du modtog sammen med dine varer.
Se mere om retur her.

Kan jeg bytte varer, jeg har købt på www.juna.dk hos en af jeres forhandlere?

Nej desværre. Returnering af varer skal ske direkte til vores lager. Til gengæld betaler vi returportoen, hvis du benytter returlabelen, du modtog sammen med dine varer.
Se mere om retur her.

Kan jeg selv aflevere varer, jeg vil returnere på jeres lager eller konto?

Nej desværre. Returnering af varer skal afsende med pakkepost til vores lager. Til gengæld betaler vi returportoen, hvis du benytter returlabelen, du modtog sammen med dine varer.
Se mere om retur her.

» TIL TOPPEN AF SIDEN

REKLAMATION

Jeg har modtaget en forkert vare/der mangler en vare i min pakke. Hvad gør jeg?

Det undskylder vi! Desværre sker der fejl hos os indimellem. Kontakt vores kundeservice med det samme. De vil kunne hjælpe dig.

Kundeservice åbningstider: 8.30 - 16.00 på:

Email: webshop@juna.dk
Telefon: +45 45 17 37 01

Jeg har købt en vare, der er gået i stykker. Hvad gør jeg?

Alt hvad du køber på www.juna.dk er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved varen opstået op til 2 år efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Hvis der er synlige skader på pakken, beder vi dig anmelde det til PostNord samt orientere os med det samme.

Ved reklamation, fejl og mangler, så kontakt venligst vores kundeservice på:

Email: webshop@juna.dk
Telefon: +45 45 17 37 01

Åbent hverdage 8:30 – 16:00

» TIL TOPPEN AF SIDEN

GENERELT

Kan jeg få mine varer pakket ind som gave?

Ja, vi pakker gerne dine gaver ind. Du kan vælge indpakning i din indkøbskurv, inden du går til kassen. Det koster 10 kr.

Bemærk, at hvis du bestiller flere stk. af samme vare, pakkes de alle ind samlet.

Hvis en vare er midlertidigt udsolgt, hvornår kommer den så på lager igen?

Når en vare er anført som "Midlertidigt udsolgt" er det fordi, vi ikke kender leveringstidspunktet. Så snart vi kender denne dato, vil den fremgå på det pågældende vare i webshoppen. Du er også velkommen til at kontakte kundeservice for at høre, om de kan give dig svar på leveringstid.

Du kan kontakte kundeservice mellem klokken 8.30 og 16.00 på:

Email: webshop@juna.dk
Telefon: +45 45 17 37 01

Bruger I cookies på www.juna.dk?

Ja, det gør vi. Du kan læse mere om hvilke og hvorfor her

Hvordan sletter eller afviser jeg cookies?

Du kan altid afvise cookies på din computer ved at ændre indstillingerne i din browser. Hvor du finder indstillingerne afhænger af, hvilken browser du anvender. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du gør det, er der mange funktioner og services, du ikke kan bruge, fordi de forudsætter, at hjemmesiden kan huske de valg, du foretager.

Cookies som du tidligere har accepteret, kan efterfølgende slettes nemt. Benytter du en PC med en nyere browser, kan du slette dine cookies ved at bruge genvejstasterne: CTRL + SHIFT + Delete

Virker genvejstasterne ikke, og/eller benytter du en MAC, skal du starte med at finde ud af, hvilken browser du bruger og herefter klikke på det relevante link:

Internet Explorer
Mozilla Firefox
Google Chrome
Opera 
Safari 
iPhone, iPad og andet fra Apple 
Telefoner med styresystemet Android 
Telefoner med Windows 7  

» TIL TOPPEN AF SIDEN


Webshop

Her får du altid:

- Fri fragt
- Hurtig levering (2-3 hverdage)
- 30 dages gratis retur

Find forhandler

Find forhandler

Mere end 250 butikker i Danmark forhandler vores produkter. Find en i nærheden af dig.

Vi bruger cookies X